قطره باران(اشک)







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:
اسم پسر



موزیک و سایر امکانات

اسم دختر





دوست دارم درآرامش .............

 

دوست دارم درآرامش زیبای شب به توفکرکنم تاریکی وحشتناک شب اشک رافراموش کنم دوست دارم روزوشب با یاد تووتصویر توزندگی کنم میخواهم آن دم که همه گان به دنبال خوشبختی  هستند من به دنبال تو باشم

سلام به لحظه ای که چشمانم به سوی چشمان زیبایت  نگریست واز شدت عشق با تو پیمان دوستی بستم.

از روزی که سیمای پر محبت تورادیدم سر به سجده گاه عشق تونهادم  وباخود عهد کردم که تا آخر فقط فقط تنها تنها به یاد تو باشم  آری .......


 



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت20:48---21 دی 1391
سلام خواهش میکنم.منم خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنید و نظر بدید

پریا و پوریا
ساعت21:22---7 ارديبهشت 1390
ممنون خیلی عزیزم
مرسی که بهمون سر زدین
مرسی


دخترك تنها
ساعت17:07---6 ارديبهشت 1390
سلام آرمين جان ممنون كه بهم سر زدي من با اسم عشق خاموش لينكتون كردم خوشحال ميشم با اسم دخترك تنها لينكم كنيد

dawnlove
ساعت9:23---6 ارديبهشت 1390
salam armin jon man hamon fatemam webe ehsas.upet khob bod.rasti mano hami hamkari kardimo ye webe gorohi doros kardim dg on webe ehsas up nemishe.bia onja sar bezan dg adreso vasat gozashtam .

dawnlove
ساعت9:23---6 ارديبهشت 1390
salam armin jon man hamon fatemam webe ehsas.upet khob bod.rasti mano hami hamkari kardimo ye webe gorohi doros kardim dg on webe ehsas up nemishe.bia onja sar bezan dg adreso vasat gozashtam .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط armin در 19:15 | |